14 July 2010

tamat berpantang



dah lama aku tak update!! kesibukan melanda diri dan hidup aku menyebabkan aku terlupa seketika yang aku perlu menjengah belog ku ini... pasti dia kesunyian.. maaf yek encik belog.. aku bukan buat-buat lupa... tapi aku benar-benar tak ingat.. tapi mungkin juga emosi aku kini berada pada paksi normal menyebabkan aku tiada sebarang cerita untuk dikongsi..



kini emosi kembali terumbang ambing dengan segala masalah setelah memasuki final year... FINAL YEAR owkeyh!!! owmaigot!!! aku dah nak abes study....yeehaaa!!! rasa macam nak lompat smpai kebintang... setahun lagi yeh... tak sabar nyeh...



chop!!!

aku ada satu berita penting!!! sekarang aku dah tak tinggal kat rumah flat aka wang ulu macam last three year.. dah upgrade sikit aku dapat banglo 2 tingkat.. bilek SINGLE owkeyh!!! bilik idaman tuh... even tak sebesar mana tapi aku besyukur... ALHAMDULILLAH..


so, tempoh pantang aku bersama encik belog dah tamat... after nie aku harap ada lah masa untuk aku menjengah encik belog selalu...

No comments:

Post a Comment