22 June 2010

aku harus bagaimana

pertama aku kenal dia, aku rasa yang dia baik amat. aku bangga ada kawan serupa dia.
masa berganti. aku mula kenal dirinya yang sebenar. ya!! benar. aku memang terhutang terlalu banyak budi dengan dia. benar kata temanku 'jaga-jaga da, mulut dia memang manis.. ko jangan termakan plak nanti.. depan kata lain, belakang lain' yes~ betul.. dia memang serupa itu. dia sebenarnya berkawan denganku bukan kerana aku tapi kerana dia itu. selama ini pertolongannya entah ikhlas entah tidak. aku rasa aku dah tak mampu nak terlalu baik dengan dia kerana aku akan rasa seperti membodohkan diri. aku rasa sakit hati. tapi aku harus bagaimana? dia selalu berlegar di atmosferaku.berebut oksigen yang sama. aku makin kebuntuan. tapi aku harus memikirkan sesuatu demi diriku. biar dikata penting diri..

No comments:

Post a Comment