02 December 2010

lepas final, ramai akan ..........................


Tidur sepuasnya konon nak cover balik tidur yang tak cukup tyme study week. Tapi aku bukan tak cukup tidur terlebih tidur adalah. Haha! Ada jugak yang cakap tidor sebab nak bagi otak rest after berhempas pulas untuk exam.


anda bole tidur macam ni jika anda fikir bole lulus dengan jayanya iaitu anda yakin 4 flat. kalo tak, jangan harap ok.

Tengok wayang and maen bowling beramai ramai. Ni yang agak best bagi aku la. Bole gelak puas-puas macam bowling tu kita yang punya.ahakz!! semalam (1.11.2010) kami pegi maen boling sampai tempat yang keluar bola tu – ntah apo la namanye- berasap and berbau hangit. Cuba korang bayangkan weyh apa reaksi kami. Macam OMG!!!!! Kami HOT sangat ke sampi berasap. Laalallala~ keadaan menjadi kelam kabut seketika. So aku just undur belakang rilex jek kat tepi buat2 mcam xde mende yang berlaku. Padahal tengah pikir sebab musabah asap keluar. After semua dah setel terus sambung maen. Aku kalah!!!!!! The end of story. Kalau menang mau nak cerita lagi kan… hahahhaha~

nampak mcam hebat kan?? kan?? jawab YA!!
owkeyh tQ.

dDating. Ini ditujukan kepada sesapa yang ada kapel. Tapi untuk ang dida, jangan mimpi!!! Ang nak p dating dengan sapa?? Cuba habaq mai. Urmmmmmm…… xde jawapan kan. Ha! Sudah. Buat aktiviti laen.

4.Baca novel and blogwalking. Ini untuk sesapa yang berminat sahaja owkeyh. Kalau aku, both aku suka. Tapi untuk kali ini xde novel yang baru so aku blogwalking jek la. Besh jugak. baring atas katil sambil membela lemak-lemak yang sedia ada .

No comments:

Post a Comment