30 December 2010

ini cerita slipper dan nasi ganja

kejadian yang aku nak share neh berlaku beberapa hari yang lepas.
lepas kelas, tapi sebenarnya selepas kelas yang dibatalkan setelah menunggu hampir sejam

dalam pukul 2 dengan menaiki scooter kesayangan aku dan farzana berhenti di tepi jalan untuk membeli nasi ganja. u ol tahu tak nasi ganja tu cenggane? ha?? tak tahu meh sini nak story. if ada yang tahu ko diam!

ok kawan-kawan. nasi ganja tu murah taw. rm2.50 ada nasi yang banyak(kalau aku makan mesti tak pernah habes) bersama seketul ayam yang boleh tahan besar. makan mesti puas hati. student sangat suka nasi ganja. makcik or abang-abang yang jual nasi ganja akan tersenyum gembira dan bangga terutama pada hujung-hujung sem.


inilah rupanya nasi ganja

berbalik kepada cerita sebenar, semasa aku beratur nak membeli nasi tu. ada abang yang agak kacak kat depan sedang membeli. so, aku pon sabar jek la. sedang bersembang dengan wani yang nak beli jugak (farzana tunggu jek kat scooter sebab dia malas nak line up.) aku tetiba menggangkat kaki dan SUDDENLY!!!!!!!!!!!!!!! slipper aku terpelanting kesisi. OMG!!!!!
jarak terpelanting tu bukan dekat ye tuan2 dan puan2. jaraknya hampir 5 meter dari tempat kejadian. malu weyh... abang2 tu semua tengok dan senyum2.

haha!! tahniah shazida. berjaya memalukan diri anda disitu.
apalagi terus amik slipper dan berjalan dengan penuh gaya kearah farzana pakai helmet dan paksa farzana pergi beli. aku buat buat tengok hanphone and control muka like nothing happen.
after beli terus balik rumah. odw tu apo lagi.. gelak sampai pecah perut.

No comments:

Post a Comment