12 January 2011

laen kali jangan cuai!!!!!

pon!!!


pon!!!



pon!!!



ketepi-ketepi. lori balak dengan muatan berat nak lalu.
haha!
merepek apo ntah.



tadi pagi eh!! pagi tadi ada exam. thermodynamic! susah!
ingat aku je yang rasa susah. keluar dewan semua cakap susah!
budak pandai pon cakap susah (chop!!! entah-entah dorunk saje je cakap susah. tak nak orang cakap depa poyo. kan? padahal senang gila bagi dorunk. sengal!!)

sekarang tengah sambung study untuk dua paper seterusnya. engineering management and hydrology.
orang laen tengah rilex-rilex diawal sem. berfoya foya bersama duet JPA atau mungkin PTPTN. aku kat sini tengah bertungkus lumus untuk final short course. takpe dieda. abaikan mereka. haha (ayat sedapkan hati)


pagi tadi juga telah berlaku kejadian yang mengerikan! ye ke ngeri?
masa nak turun pegi exam cari kunci scooter tak jumpa. tapi dah lambat. smalam lepas makan ntah2 dah terbuang dengan plastic makanan tak.. hadoi. tak sempat dah nak cari. guna jek dulu kunci spare. balik nnt cari. sampai kat parking rupanya kunci tertinggak kat scooter!! OMG!!! semalaman kowt... naseb baek tade orang larikan moto hang dieda oi.. huhu Alhamdulillah.. syukur. ada tambahan sikit. ada juga nota kat lam box depan bersama kunci. note tu cmni..

"kunci kat box depan. laen kali jangan cuai!!"

even orang yang nampak kunci nie tengah marah atau telah memaki hamun kerana kecuaian aku, aku nak cakap thanx jugak kat dia. thanx ye awak. tapi kenapa awak tak tinggalkan no fon ke alamat ke. bole saya belanja makan. hehe!

mulai hari ini saya berjanji tidak akan cuai lagi.

kecuaian membawa padah!!!




1 comment: