20 January 2011

menyesal magika!!!!


semalam aku tengok magika.
mula-mula tak minat lansung nak tengok.
lepas my housemate tengok dia cakap best.
so aku pon try la tengok sikit.
aikk!!!!
macam besh la pulok.
terus tersangkut..


ramai sangat orang glamor yang berlakun dalam musical muvie nie.
sampai ada yang just keluar pusing-pusing badan tapi xde skrip lansung.
jalan cerita dan lagu lagu dalam ni memang best la.

pelakon utama magika adalah diana danielle nie.
cantek la awak. huhu
dalam magika nie diana banyak jugak menyanyi dan suara dia not bad la.
sedap didengar.

pelakon lelaki pulak mawi.
sejujurnya aku memang tak suka mawi.
sori ye mawi and peminat mawi. huhu
tapi mawi dalam magika nampak banyak improve la.


nenek kebayan!!!!!!!!
memang mantap la ziana zain dalam magika nie.
paling menonjol la aku rasa.
suka ziana zain dalam nie.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lastly aku nak meluahkan sesuatu.
aku menyesal tak tengok magika kat wayang.
magika besh!
rugi nya aku rasa.
dulu shazwani ajak tengok wayang.
aku cakap cerita budak-budak pon nak tengok wayang.

waaaaaa!!!!!!!!
sekarang menyesal.



padan muka!

3 comments:

  1. padan muka.aku susah payah g johor sbb nk tgk magika dgn iwan. ngee~

    ReplyDelete
  2. lolz!!!!!!!
    jeleznyeh aku weyh....
    hahhaha

    ReplyDelete