10 February 2011

cerita dah basi tapi aku tetap nak story... IRWANSYAH






mayb cerita neh dah agak basi. tapi aku nak cerita gak..ada aku kesah. haha!





hal ini adalah disebabkan oleh kekecewaan yang melampau...
diatas perkahwinan pelakon dan penyanyi popular indonesia yang popular dengan lagu pencinta wanita tuh... ingat tak?? kenal tak??




cakap la kenal sebab aku memang suka tengok muka si IRWANSYAH ni.. rasa macam sejuk jek mata memandang.
kalo bab suara pulak no komen la.. ahahhaha.

si irwansyah ni dulu hangat bercinta dengan acha septriasa..
lepas depa putus, dua-dua macam dah senyap sikit..
tup!! tup!!

aku baca berita irwansyah dah nikah dengan artis zaskia sungka
r.. muda lagi isteri dia neh, baru 21 irwansyah pulak 26. kira ok la tuh. sama chantek sama padan.
menurut cerita yang aku baca jugak mengatakan yang mereka akan berusaha untuk mendapatkan anak secepat mungkin.
sebenarnya mereka telah bertunang pada 8 disember lalu.
so, depa bertunang kejap jek la.






apo citer ngan acha ha? die dah jumpa penggantin ke belom?
apa perasaan dia eh?

lanatak dia la yang aku taw memang kuciwa habes la aku neh. hahahah!

2 comments:

  1. irwanshah...seb baik bukan irwan ibrahim. haha..

    ReplyDelete
  2. hahahhahah!!!!!!!!!
    ang kawen la cepat....
    bole aku buat entry tntg irwan ibrahim pulok!!
    lallalalla

    ReplyDelete