01 June 2011




hye tou alll....

assalamualaikum semua...






masa awal-awal kerja dulu saya xde la busy macam sekarang..
tengahari tadi saya ditugaskan untuk melakukan water monitoring disebuah kilang..
kilang yang buat rubber block... gerak pergi dalam pukul 11 ++
sampai jek simpang nak masuk kilang tu....
ternampak lori terjatuh dalam parit besau yang kat tepi jalan tu..
tatau la macam mana bole tayar sebelah kiri lori semuanya kat dalam parit.. tapi rasanya xde kemalangan jiwa...
ececcece...
macam reporter plak rasanya..





berbalik kepada cerita asal.
sampai jek kat kilang tu buka pintu kereta terus...
oooooooooo000myyyyyyguuucccciiiii....
baunya bole buat saket kepala woo...
adeh, cmna pekerja yang kerja kat situ..
tapi bila pikir balik kan...
bau duit tuh... mana bole cakap busuk..
WANGINYE!!!!!!!!


CHOP!!! sebenarnya bau dia xdela busuk tapi saya tatau nak explain bau dia...
tapi bole buat sakit kepala..





lepas siap monitoring singgah makan..
sebenarnya malas nak singgah memikirkan bau tadi tu.. huhu
tapi perut dah memang lapor singgah jugak..
amik meja yang jauh sikit daripada orang... hahaha





masuk ofice terus rasa tak best.. rasa nak balik terus je..
tapi lambat lagi nak pukul 5...
sekarang saya memang nak tunggu jarum jam tunjuk pukul 5 saya dah pecut balik..
tak sabar nak mandi segala.. hehe..
melekit badan ni.. berpeluh-peluh tadi..








No comments:

Post a Comment