28 June 2011

loser



hye semua
assalamualaikum...






korang semua pernah rasa macam loser tak??
mesti pernah kan...
walaupon tak selalu rasa tapi mesti korang pernah rasa at least once kan..







saya selalu sangat rasa loser
banyak situasi yang menyebabkan saya rasa diri saya loser sangat..






situasi pertama
bila bos suruh buat sesuatu tapi saya tak paham how to do it..
lepas tanya saya macam dah paham tapi bila dah buat half of it
dah start blur balik.. nak pegi tanya lagi dah malu dah
tapi kalau saya tak tanya kang saya sesat jalan
bila pegi tanya bos jawab je. takde la nak marah ke hape ke.
mungkin bos pon paham kan
im new here.. thanx BOS!





situasi kedua
bila keluar lepak ramai-ramai
semua orang bercerita tapi bila sampai topic yang saya lansung tak paham
tetiba dorang gelak-gelak..
tyme ni memang rasa macam loser habes la..






situasi ketiga
bila orang tanya tak rasa nak ambil lesen kete ke??
arggghhhhh!!!!!!!
untuk makluman anda semua saya dah lama ada lesen kete
tapi saya tak berkemampuan nak memandu je..
loser!!!






so far ini jek yang saya sempat ingat situasi-situasi yang membolehkan saya berperasaan menjadi seorang loser yang berjaya




till next entry kalau bole ingat lagi kita boleh sambung lagi tentang diri ku yang selalu loser ini..





ok semua..



harap anda semua ok dengan diri saya yang loser ini..








nobody perfect yaw!!

peace!!!







No comments:

Post a Comment