02 September 2009

kamo, aku, dia

Kamo

Kenapa bertanya jika sendiri punya jawapan yg pasti?

Kenapa diulang benda yg merugikan diri?

Kenapa berlagu andai lupa bait-bait indah lirik?

Aku

Keciwa dengan kata2mu dulu

Resah dengan keputusanmu

Marah dengan perilakumu

Dia

Perlukah begitu?

Benarkah begitu?

Mengapa begitu?

Aku makin buhsan dgn kamo dan dia

selalu bersandiwara hingga memeningkan kotak fikiranku

menyakitkan hatiku dengan masalah yg tdak berpunca dari ku

bibir dan hati mu tidak senada

A jalan yg terbaek utk kamu dan dia,

B lorong gelap bakal menanti

A katamu kepadaku,

B yg kau pilih

dulu

sbgai teman

akanku sokong apa jua jalan yg kau pilih

akanku berada disisi memberi buah fikiran,

kini

aku xmau amik port dah apa yg bakal or akan berlaku

lantak ko la kwn ku

malas dah..

buhsan dah...

penat dah..

tp

kau teman ku

aku sayang ko...

No comments:

Post a Comment