10 September 2009

harapanku fb

sekarang rasanyeh aku dah menjadi addicted dengan facebook. apa istimewanya fb? entah~ tetapi melalui fb aku dapat mencungkil bakat terpendamku selama ini. ape???? ahahhah aku bole menjadi petani yang berjaya serta pemilik restoran yang x kurang hebatnya. korunk suka fb?? dulu aku join fb coz aku nak search die dgn harapan tggi menggunung. aku harap sgt die antara pelayar aktif fb. kalo melalui laman sesawang yang lain sume dah aku cuba. myspace? fwensta? hi5? tagged?? apa lagi yang aku belum cuba? katakan? supaya aku dpat aku tahu dimana dia skrg. beribu pertanyaan bersarang dikotak mindaku yang ingin kuajukan kepadanya. mengapa pergi tanpa sebarang lambaian? kenapa lansung tidak melihatku kali terakhir kita bertemu? apa sebenarnya yang berlaku? tidak kuharapkan yang indah darimu. yang hanya kuingin kan adalah jawapan kepada setiap tanda tanya yang bersarang sekian lama. tolonglah ringankan beban ku. bebaskan diriku daripada bayangan itu. lepaskan aku daripada namamu yang tersemat dihatiku. untuk kesekian kalinya aku amat berharap aku dapat menghubunginya......
eh~ emo plak. kembali kpd subjek utama td. setiap pg aku bgun sahur bukanya untuk makan tetpi untuk menuai tanamanku di fb..

No comments:

Post a Comment