11 September 2009

saat akhir~

usai makanan sahur yang berupa roti butterscooth bersama nescafe 3 in 1 aku jamah aku terus membajak tanamanku. seketika kemudian terdengar suara azan yang menyeru umatNya menunaikan kewajiban. aku terus membersihkan diri dan menunaikan kewajibanku sebagai umatNya. aku di beritahu bahawa clas 2day pkol 9 jadi aku masih boleh melayari internet membaca cerpen2 menarik di penulisan2u. pkol 830 siap p clas naek kelisa cik ah bersama farzana.
baru sahaja menjejakkan kaki tetiba ada ura-ura mengatakan clas batal... 1 of my fwen, chom cal lecturer tersebut untuk mendapatkan kepastian yang lebih jelas.. perbulannya berbunyi begini,
allo puan. 2day ada clas x??
ada. pkol 10-11.
bukan ke septtnye clas pkol 8-10.
i know.. tp i busy.. clas pkol 10 k? bgtaw sume..
talian diputuskan.............................
ya Allah.... semua yang berada disitu mengeluh kerana ada diantara mereka yang datang seawal 8 pagi.. kami semua bukanya marah jika puan nak tunda,lambtkan or cancel class, tp sekurang-kurangnya kami di infom dengan lebih awal memandangkan kali ini sudah kali ke3 clas di cancel disaat akhir.. kami juga ada schedule masing2. dengan tugasan dan kerja2 laen yang prlu di settle kan
yang kami harapkan adalah kami di infom dengan lebih awal..
hanya luahan hati seorang student yang emwakili ramai teman2 lain...

No comments:

Post a Comment