04 November 2010

arabian nite



as final year student, aku join dinner tis tyme just for fun. almaklumlah mana tahu next year aku dah tak berkesempatan nak join dinner nie agik. 1st dapat tahu temanya arabian. terus terpikir jubah. wat???? jubah??? OMG!!!!!!!! mana aku nak cari jubah nie.. takan nak beli kowt. kalo beli pong after bukanya aku nie nak paki dah. so apalagi. cari sponsor ah. ahahhaha terima kaseh kepada CIK SPONSOR baju. naseb baek saiz kita hampir sama. hehehhe!! thanx bebanyak taw.


they all crazy n gila2 like me. but mlm ni sume jadik sedikit sopan. lallalalal~

bagik jek even aku cam tapenah tgok pon mamat ni b4 nie..
hye junior~

credit to chom as 'supir' n pengambil gambor.

with the rock from arab.
with muncong style

with mien n achom

baliknye ktrg singgah tepi jalan. terasa cm nak belakon sat.
ahaha~ tak bape nak berjaya. tp akan try agik next tyme

OMG!!!!!!!!
wat hapen??

fatien _ junior




No comments:

Post a Comment