26 November 2010

tambah tolah darab bahagi semua ada

22.11.2010

tok tersayang pergi meninggalkan kami 1 family untuk selamanya. (Al-fatihah)

semoga ditempat bersama orang2 beriman. amin~

aku tak bersamanya tyme tu. ada kat uni coz tengah final exam.

last aku jumpa dia masa raya haji haritu.

aku dapat berita ni tyme makan kat gerai. my Sis yang call bagitaw.

sedih sangat tapi aku bukan yang jenis nanges depan orang. huhu

so my fren sume pelik coz aku memang nampak cool je tapi kat dalam hampa tatau weyh. huhu.

petang almost 5pm aku sampai kampung even parent aku tak bagi balik aku degil nak balik jugak. iyela esok aku ada paper final kan. pagi pulak tu. tapi xpe, aku takesah. thanx to my fren (zana, hazirah and wani) yg teman kan aku balik. balik semula ke uni almost 10 malam dah. mandi dan terus sambung stady even perasaan tyme tu ingat kat rumah and badan agak letih. tapi kena go on jugak. go dida.

23.11.2010

my first paper for final year. built environment (9 am). habes jek terus lega walaupun tak dapat menjawab dengan jayanya. tabole nak hepi lagi. baru first paper ye dida oiii.. jangan nak bahagia sangat. balik jek rest sat terus sambung stady for next paper. macam hebat kan. haha.next mission plez

24.11.2010

my second paper. statistik for engineers(830pm). untuk pertama kali paper final malam. tak rasa macam final exam sangat la. buka jek soalan terus buat soalan target bole jawab. kuang3~

mode: bole ni... next buka soalan selebihnya.. what the??????? soalan apakah ini. tatau buat weyh. aku pon apa lagi. goreng la apa yang patut dengan masuk bahan bahan yang aku tak sure pon betol ke tak. janji paper aku tak kosong. haha. lepas jek hantar paper terus toleh kiri kanan. busy tanya weyh ampa bole buat tak. ramai kata tak bole. siap ada yang target nak kena repeat sem depan pon ada. what?? aku tamo repeat~~~ baliknyeh singgah makan gerai tepi jalan. sampai rumah pon almost 1. nak tido~ tapi tabole esok still ada paper ye kawan-kawan.

terus membaca dan menghafal apa yang patut. mata dah tak tahan 3++ am aku pon tido kat luar bersama hazirah. dalam pukol 5 bangun sambung study. hebatkan. haha

25.11.2010

thinking skill (9am) pergi exam dengan mata yang tak cukup tido. haha~ luar dewan start bergelak dah sambil konon-konon hafal last minit haha. paper ni memang best la menggoreng. kalo hampa suma tengok memang tergugat la. tapi aku sendiri pon tatau apa yang aku tulis panjang2. macam buat karangan pon ada gak. lallalalla~

balik nyeh terus cover tido sampai dah tak ingat dunia. bangun petang terus blur. haha.

next paper on 30. so sempat la rest sat. then nak sambung stady balik.

gud luck ye sume.

No comments:

Post a Comment