13 August 2010

kau

ke sini la. kembali berlegar disini. aku sudah tidak berdaya berjalan. malah untuk berdiri jua.
aku hanya ingin berbicara perlahan. berbisik dengan kau. hanya kau. tetapi terkadang aku seperti tiada daya untuk melakukan semua itu. barangkali hanya mampu bernafas perlahan. dengan harapan nafasku dapat kau fahami.

kembali kesini la. mana kau pergi selama ini. dah lama aku tunggu kau balik. kenapa hingga kini tiada bayangmu. tiada kelibatmu. aku ingin berebut oksigen dengan kau seperti suatu ketika dulu. aku ingin lihat kau yang dulu. namun kau pasti sudah berbeza. sudah berubah. kuharap dan meminta agar lakaran tentang kau tetap kekal diminda. semua tentang kau masih jelas denganku. aku harap kau jua begitu.

bila nak kembali kesini. merata aku mencari. kau hilang menyepi. pulanglah kesini. walau hanya sekali. aku bakal berpuas hati.

Wait for Me




No comments:

Post a Comment