21 August 2010

ombak rindu

the best novel so far yang aku dah baca. ombak rindu. pertama kali baca kalo tak salah masa form 4 (16 tahun). pinjam novel member. till now 23 tahun aku dah baca tak kurang dari 7 kali rasanya. secara puratanya setahun sekali. haha!! hebat!!
last week aku terview facebook aaron aziz dan aku terbaca yang mengatakan bahawa ombak rindu difilemkan!! WHAT???? so excited... tak sabar!!!

aku suka sangat watak hero nya hariz..aaron aziz yang akan pegang peranan ni. memang sesuai sangat. tapi yang kurang menarik pulak watak izzah. maya karin akan jadi izzah. lisa surihani akan bawak watak mila si kurang siuman.. ahahha aku kurang bersetuju la dengan pemilihan watak izzah kerana tak kena dengan maya karin.watak mila lebih sesuai dengan maya. aku bukan nak kata maya tak hebat tapi tak sesuai. aku suka maya karin, cantik. watak izzah lebih sesuai dengan pelakon yang mukanya polos dan innocent such as ayu raudhah or tiz zaqyah or fazura.
tapi pengarah and team nye mesti ada reason sendiri. so, aku memang tersangat tak sabar..


aaron aziz aka hariz

maya karin aka izzah


lisa surihani aka mila

No comments:

Post a Comment