11 August 2010

sahur seperti dirumah

banyak cerita yang ingin dikongsi.diluah.dicerita
bukan tiada masa
tapi berada disini menghalang aku untuk berkongsi setiap ketika dan masa
hanya ketika beruntung cerita aku terpost. ahakz!!

for tis time.
puasa akan menjadi bahan utama.
hari ini hari pertama puasa.
petang semalam dapat massage dari cik mahyun our lecturer ajak sahur kat rumah dia.
aku on jek. rezeki katakan.
malamnya aku seperti ingin ubah keputusan. kerja keliling belum selesai.
perlu hantar secepatnya untuk dicompile.
tetiba dapat massage baru.
"jgn lupa ek..nnt lauk xde org makan."
cmna neh?? bersalah jika tak pergi.
pergi memenuhi undangan.
sampai jek... ramainye.. ada budak 3rd year skali.. besh makan ramai-ramai. seperti kenduri.
lauk pon seperti kenduri. keli bakar kembung goreng kerabu taugeh ulam daging goreng.
waaaaa!!!!!
macam makan kat rumah la.. bestnye kalo dapat sahur kat rumah.. thanx cik mahyun buat aku rasa seperti sahur dirumah. eh lupa lak time neh baru pukol 12. dah sahur. ahaha.. iye la. kalau cik buat pkol 4-5 pagi ada ke yang rajen nak berkunjung ke "kg sebelah" pagi2 buta??
balik terus tidur kekenyangan.
pukul 5++ kena kejut sahur ngan housemate. bangun jek dah siap roti bakar. makan agik. ahahha
TAPI!!!
now perut aku cam dah nak makan. bagaimana? mengapa? kenapa begitu awal?
untuk pengetahuan anda. masa pada ketika ini ialah 8.13 am?? AM~~ ok???
waaaa!!!!
cmna nak bertahan smpi ptg?? tunggu jek la.. bagaimana rupa aku nanti..

SELAMAT BERPUASA SEMUA!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment